
وصول یک در هزار درآمد مشمول مالیات قطعی شده سنوات 1381 به بعد صاحبان مشاغل
معتبر
تاریخ بخشنامه
۱۳۸۵/۰۳/۲۳
دستهبندی
بخشنامههای مالیاتی
وضعیت سند
معتبر
آخرین بروزرسانی
۱۴۰۳/۱۰/۲۷ ۱۳:۴۹
تحلیل این بخشنامه با راوینکس
خلاصه کاربردی راوینکس
این بخشنامه دستور میدهد ادارات کل امور مالیاتی از ابتدای سال جاری (۱۳۸۵)، یکدرهزار درآمد مشمول مالیات قطعیشده صاحبان مشاغل برای سالهای ۱۳۸۱ به بعد را از طریق صدور قبض پرداخت جداگانه وصول و به حساب ۷۶۰ خزانه نزد بانک مرکزی واریز کنند. میزان مبلغ وصولی هر ماه باید از طریق دورنگار به دفتر حسابهای مالیاتی اعلام شود و مسئولیت اجرای صحیح این بخشنامه بر عهده مدیران کل امور مالیاتی است.
متن کامل بخشنامه
تاریخ: 1385/03/23
احتراما، پیرو بخشنامه شماره 10597 مورخ 1383/06/22 رییس کل محترم وقت سازمان امور مالیاتی کشور مبنی بر وصول یک در هزار درآمد مشمول مالیات قطعی شده سنوات 1381 به بعد صاحبان مشاغل مقتضی است دستور فرمایید از ابتدای سال جاری وجوه مذکور از طریق صدور قبض پرداخت جداگانه وصول و به حساب 760 خزانه نزد بانک مرکزی واریز گردد. ضمنا میزان مبلغ وصول شده را در پایان هرماه از طریق دورنگار 88369045 به دفتر حسابهای مالیاتی ارسال نمایند .
بدیهی است مسئولیت حسن اجرای این بخشنامه به عهده مدیران کل محترم امور مالیاتی خواهد بود.
شماره: 10597
تاریخ :1383/06/22
اداره کل امور مالیاتی استان .......
شورای عالی مالیاتی
اداره کل امور مالیاتی ......
هیأت عالی انتظامی مالیاتی
دفتر .......
دادستانی انتظامی مالیاتی
دفتر فنی مالیاتی
بنا به اجازه حاصل از تبصره 2 ماده 186 قانون مالیاتهای مستقیم مصوب اسفند ماه 1366 و اصلاحیه های بعدی آن مقرر میشود:
کلیه ادارات امور مالیاتی نسبت به مطالبه و وصول یک در هزار درآمد مشمول مالیات قطعی شده عملکرد سنوات 1381 و بعد صاحبان مشاغل (اشخاص حقیقی مشمول فصل مالیات بر درآمد مشاغل) از طریق صدور قبض پرداخت جداگانه و واریز به حساب مخصوص در خزانه اقدام لازم معمول و آمار وصولی از این بابت را در پایان هرماه (در استانها به تفکیک هر شهر و بخش که دارای اداره امور مالیاتی میباشد) اعلام نماینده تا امکان اجرای قسمت اخیر تبصره مذکور فراهم گردد.
غلامرضا حیدری کرد زنگنه
مواد قانونی مرتبط
| نام قانون | شرح ماده |
|---|---|
| قانون مالیات های مستقیم | ماده 186 قانون مالیات های مستقیم ماده 186 - صدور یا تجدید یا تمدید کارت بازرگانی و پروانه کسب یا کار اشخاص حقیقی یا حقوقی از طرف م... |
بخشنامههای مرتبط
وصول یک در هزار درآمد مشمول مشاغل 1381 به بعد
10597۱۳۸۳/۰۶/۲۲در خصوص وصول یک در هزار درآمد مشمول مالیات قطعی صاحبان مشاغل موضوع تبص...
233-1625-11946۱۳۸۵/۰۴/۰۵تسری مفاد تبصره 1 ماده 2 آیین نامه اجرایی موضوع ماده 95 اصلاحی قانون م...
200-96-25۱۳۹۶/۰۲/۱۹موضوع وصول 3% درآمد مشمول مالیات قطعی شده به عنوان عوارض به نفع شهردار...
30-5-8269-2850۱۳۸۱/۰۲/۲۲نکاتی درخصوص وصول سه در هزار درآمد مشمول مالیات اشخاص حقیقی و حقوقی دا...
11762۱۳۷۹/۰۲/۱۸صدور برگ های قطعی مالیات عملکرد سال 1394 صاحبان مشاغل موضوع بند ج ماده...
230-23873۱۳۹۵/۰۶/۱۱
| شماره بخشنامه | تاریخ انتشار | عنوان بخشنامه |
|---|---|---|
| 10597 | ۱۳۸۳/۰۶/۲۲ | وصول یک در هزار درآمد مشمول مشاغل 1381 به بعد |
| 233-1625-11946 | ۱۳۸۵/۰۴/۰۵ | در خصوص وصول یک در هزار درآمد مشمول مالیات قطعی صاحبان مشاغل موضوع تبص... |
| 200-96-25 | ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ | تسری مفاد تبصره 1 ماده 2 آیین نامه اجرایی موضوع ماده 95 اصلاحی قانون م... |
| 30-5-8269-2850 | ۱۳۸۱/۰۲/۲۲ | موضوع وصول 3% درآمد مشمول مالیات قطعی شده به عنوان عوارض به نفع شهردار... |
| 11762 | ۱۳۷۹/۰۲/۱۸ | نکاتی درخصوص وصول سه در هزار درآمد مشمول مالیات اشخاص حقیقی و حقوقی دا... |
| 230-23873 | ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ | صدور برگ های قطعی مالیات عملکرد سال 1394 صاحبان مشاغل موضوع بند ج ماده... |


