
انجام توافق و تفاهم خوداظهاری مالیات
نامشخص
تاریخ بخشنامه
۱۳۸۹/۰۱/۲۵
دستهبندی
بخشنامههای مالیاتی
وضعیت سند
نامشخص
آخرین بروزرسانی
۱۴۰۵/۰۶/۱۱ ۲۰:۰۷
تحلیل این بخشنامه با راوینکس
خلاصه کاربردی راوینکس
این بخشنامه از ادارات کل امور مالیاتی میخواهد برای انجام توافق خوداظهاری مالیات عملکرد سال ۱۳۸۸ صاحبان مشاغل صنفی، اطلاعات مالیات عملکرد سالهای ۱۳۸۶ و ۱۳۸۷ مودیان را به تفکیک اتحادیه صنفی و مودیان بدون اتحادیه، طبق فرمهای پیوست در نرمافزار اکسل تهیه کنند و حداکثر تا نهم اردیبهشت ۱۳۸۹ روی لوح فشرده به دفتر امور تشخیص مالیاتی ارسال نمایند.
متن کامل بخشنامه
تاریخ: 1389/01/25
پیوست: دارد
اداره کل امور مالیاتی استان....
سلام علیکم
به منظور انجام توافق و تفاهم خوداظهاری مالیات عملکرد سال 1388 صاحبان مشاغل امور صنفی در اجرای مقررات تبصره 5 ماده 100 و 158 قانون مالیاتهای مستقیم، مقتضی است ترتیبی اتخاذ گردد تا اطلاعات مربوط به هر یک از مودیان به تفکیک اتحادیه امور صنفی و نیز مودیان فاقد اتحادیه (غیر عضو) هر اداره، به شرح فرم های 1 و 2 پیوست در محیط نرم افزاری EXCEL 2003 و بصورت راست چین تهیه و مراتب به صورت لوح فشرده حداکثر تا 1389/02/09 به دفتر امور تشخیص مالیاتی ارسال گردد.
رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور
فرم شماره1
|
مالیات عملکرد سالهای 1386 و 1387 صاحبان مشاغل اتحادیه امور صنفی .............اداره کل امور مالیاتی...........تهران
مبالغ به ریال
|
|||||||||||
|
ردیف
|
نام و نام خانوادگی مودی
|
کلاسه پرونده
|
شغل
|
شماره واحد مالیاتی
|
مشمول بند«
|
مالیات عملکرد سال 1386««
|
مالیات عملکرد سال 1387««
|
||||
|
الف
|
ب
|
ج
|
تشخیصی
|
قطعی شده
|
تشخیصی
|
قطعی شده
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«« در مواردیکه مالیات قطعی شده است مالیات تشخیصی درج نشود.
فرم شماره2
|
مالیات عملکرد سالهای 1386 و 1387 صاحبان مشاغل امور صنفی فاقد اتحادیه(غیر عضو) اداره امور مالیاتی شهر/شهرستان........... اداره کل امور مالیاتی استان تهران
مبالغ به ریال
|
|||||||||||
|
ردیف
|
نام و نام خانوادگی مودی
|
کلاسه پرونده
|
شغل
|
شماره واحد مالیاتی
|
مشمول بند«
|
مالیات عملکرد سال 1386««
|
مالیات عملکرد سال 1387««
|
||||
|
الف
|
ب
|
ج
|
تشخیصی
|
قطعی شده
|
تشخیصی
|
قطعی شده
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«« در مواردیکه مالیات قطعی شده است مالیات تشخیصی درج نشود.
مواد قانونی مرتبط
- قانون مالیات های مستقیم
ماده 100 قانون مالیات های مستقیم ماده 100- مؤدیان موضوع این فصل مکلفاند اظهارنامه مالیاتی مربوط به فعالیتهای شغلی خود را در یک...
- قانون مالیات های مستقیم
ماده 158 قانون مالیات های مستقیم ماده 158- حذف شد.
- قانون مالیات های مستقیم
ماده ۱94 قانون مالیات های مستقیم ماده 194 - مؤدیانی که اظهارنامه آنها در اجرای مقررات ماده (158) این قانون مورد رسیدگی قرار میگیر...
- قانون مالیات های مستقیم
ماده 190 قانون مالیات های مستقیم ماده 190 - علیالحساب پرداختی بابت مالیات عملکرد هرسال مالی قبل از سررسید مقرر در این قانون برای...
- قانون مالیات های مستقیم
ماده ۹5 قانون مالیات های مستقیم ماده 95- صاحبان مشاغل موضوع این فصل موظفند دفاتر و یا اسناد و مدارک حسب مورد را که با رعایت اصول و...
| نام قانون | شرح ماده |
|---|---|
| قانون مالیات های مستقیم | ماده 100 قانون مالیات های مستقیم ماده 100- مؤدیان موضوع این فصل مکلفاند اظهارنامه مالیاتی مربوط به فعالیتهای شغلی خود را در یک... |
| قانون مالیات های مستقیم | ماده 158 قانون مالیات های مستقیم ماده 158- حذف شد. |
| قانون مالیات های مستقیم | ماده ۱94 قانون مالیات های مستقیم ماده 194 - مؤدیانی که اظهارنامه آنها در اجرای مقررات ماده (158) این قانون مورد رسیدگی قرار میگیر... |
| قانون مالیات های مستقیم | ماده 190 قانون مالیات های مستقیم ماده 190 - علیالحساب پرداختی بابت مالیات عملکرد هرسال مالی قبل از سررسید مقرر در این قانون برای... |
| قانون مالیات های مستقیم | ماده ۹5 قانون مالیات های مستقیم ماده 95- صاحبان مشاغل موضوع این فصل موظفند دفاتر و یا اسناد و مدارک حسب مورد را که با رعایت اصول و... |
بخشنامههای مرتبط
دستورالعمل توافق و تفاهم خوداظهاری درآمد مشمول مالیات و مالیات عملکرد ...
200-4778۱۳۸۹/۰۲/۲۵در خصوص تفویض اختیار انجام توافق و تفاهم خوداظهاری
13416۱۳۸۶/۰۲/۱۹توافق و تفاهم خوداظهاری مالیات عملکرد سال 1388 صاحبان مشاغل مشمول قانو...
11756-200۱۳۹۰/۰۴/۱۶توافق و تفاهم خوداظهاری مالیات عملکرد سال 1388 صاحبان مشاغل ماده 95 ق....
200-12972۱۳۸۹/۰۴/۲۸توافق و تفاهم خوداظهاری عملکرد سال 1387 صاحبان مشاغل امور صنفی
28411۱۳۸۸/۰۳/۱۲دستورالعمل توافق و تفاهم خوداظهاری با اتحادیه ها و مجامع امور صنفی در ...
126190۱۳۸۷/۱۲/۰۵
| شماره بخشنامه | تاریخ انتشار | عنوان بخشنامه |
|---|---|---|
| 200-4778 | ۱۳۸۹/۰۲/۲۵ | دستورالعمل توافق و تفاهم خوداظهاری درآمد مشمول مالیات و مالیات عملکرد ... |
| 13416 | ۱۳۸۶/۰۲/۱۹ | در خصوص تفویض اختیار انجام توافق و تفاهم خوداظهاری |
| 11756-200 | ۱۳۹۰/۰۴/۱۶ | توافق و تفاهم خوداظهاری مالیات عملکرد سال 1388 صاحبان مشاغل مشمول قانو... |
| 200-12972 | ۱۳۸۹/۰۴/۲۸ | توافق و تفاهم خوداظهاری مالیات عملکرد سال 1388 صاحبان مشاغل ماده 95 ق.... |
| 28411 | ۱۳۸۸/۰۳/۱۲ | توافق و تفاهم خوداظهاری عملکرد سال 1387 صاحبان مشاغل امور صنفی |
| 126190 | ۱۳۸۷/۱۲/۰۵ | دستورالعمل توافق و تفاهم خوداظهاری با اتحادیه ها و مجامع امور صنفی در ... |
