وب سایت آموزش قوانین مالیاتی

اطلاعیه شماره ۳۳ قابلیت امکان مشاهده حد مجاز ماده ۶ برای دوره های مختلف

بازگشت دانلود اپلیکیشن
  • وضعیت : معتبر است
  • دسته بندی ها : کلیه اطلاعیه های مالیاتی

  • تاریخ بخشنامه : ۱۴۰۳/۰۳/۲۶

  • 268-19514 شماره بخشنامه :

در صورتی که فایل پیوست، متن بخشنامه، شماره و یا هر قسمتی از بخشنامه دارای خطا می باشد در کادر توضیحات وارد نمایید.

بانک جامع بخشنامه ها

آموزش مالیات

شماره: د/۲۶۸/۱۹۵۱۴
تاریخ : ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
موضوع: اطلاعیه شماره ۳۳ قابلیت امکان مشاهده حد مجاز ماده ۶ برای دوره های مختلف
با سلام و احترام
در راستای توسعه سامانه مودیان امکان مشاهده حد مجاز ماده ٦ برای دوره های مختلف در آخرین نسخه سامانه مودیان که در محیط عملیاتی قرار گرفته فراهم شده است با افزوده شدن این قابلیت علاوه بر نمایش حدمجاز دوره جاری امکان مشاهده احد مجاز دوره ماقبل از دوره جاری و احدمجاز دوره بعد از دوره جاری نیز در کارپوشه مودیان در منوی داشبورد مدیریتی فراهم شده است. بدین منظور با ورود به صفحه داشبورد مدیریتی و انتخاب سال و دوره مورد نظر، حدمجاز سال و دوره مذکور قابل مشاهده خواهد بود.
لازم به ذکر است به صورت پیش فرض سال و دوره جاری انتخاب شده است اما انتخاب دو دوره قبل و بعد دوره جاری نیز به شرح ذیل وجود خواهد داشت نمایش حدمجاز دوره :جاری اگر دوره بهار سال ۱۴۰۳ دوره جاری باشد، چنانچه صورتحسابهایی با تاریخ صدور اول فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تا ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۳ در سامانه مودیان ثبت شود، از حدمجاز دوره بهار سال ۱۴۰۳ کسر خواهد شد.
نمایش حدمجاز دوره ماقبل از دوره :جاری اگر دوره بهار سال ۱۴۰۳، دوره جاری باشد، چنانچه صدور صورتحسابهایی از دوره زمستان سال ۱۴۰۲ با توجه به فرصت ۲۱ روزه صدور صورتحساب در ۲۱ روز ابتدای فروردین انجام شود از حدمجاز دوره زمستان سال ۱۴۰۲ کسر خواهد شد. در واقع تاریخ صدور صورتحاب مبنای کسر از حدمجاز دوره مربوطه خواهد بود. از این رو علاوه بر نمایش حدمجاز دوره جاری باقیمانده حدمجاز دوره ماقبل از دوره جاری نیز نمایش داده می شود.
نمایش حدمجاز دوره بعد از دوره جاری حدمجاز اولیه دوره مالیاتی بعد از دوره جاری جهت اطلاع مؤدیان قابل رؤیت میباشد. لذا ضروری است مودیان پیش از شروع دوره و یا قبل از صدور صورتحساب الکترونیکی نسبت به کنترل حد مجاز تعیین شده اقدام نمایند.
خواهشمند است دستور فرمائید، در این خصوص اطلاع رسانی لازم صورت پذیرد.
مهدی موحدی بکنظر
رئیس مرکز تنظیم مقررات
نظام پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان
دانلود پی دی اف
فایل پیوست

نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0