وب سایت آموزش قوانین مالیاتی

ابلاغ دستورالعمل‌های جدید برای ارجاع پرونده‌های طبقه‌بندی مشاغل به کارشناسان انجمن کارشناسان طبقه‌بندی مشاغل ایران

بازگشت دانلود اپلیکیشن
  • وضعیت : نامشخص است
  • دسته بندی ها : سایر بخشنامه های کار

  • تاریخ بخشنامه : ۱۳۹۴/۰۶/۱۵

  • 113308 شماره بخشنامه :

در صورتی که فایل پیوست، متن بخشنامه، شماره و یا هر قسمتی از بخشنامه دارای خطا می باشد در کادر توضیحات وارد نمایید.

بانک جامع بخشنامه ها

آموزش مالیات

شماره:113308
تاریخ:15/6/1394
موضوع: ابلاغ دستورالعمل‌های جدید برای ارجاع پرونده‌های طبقه‌بندی مشاغل به کارشناسان انجمن کارشناسان طبقه‌بندی مشاغل ایران

مدیران کل محترم تعاون کار و رفاه اجتماعی استان ها
با سلام و احترام به پیوست نامه شماره ۱۲۲٫۳۰۴ مورخ ۹۴٫۵٫۲۴ انجمن کارشناسان طبقه بندی مشاغل ایران ارسال می گردد خواهشمندم دستور فرمایید در ارجاع پرونده ها به موجب قرار کارشناسی به کارشناسان مزبور نکات زیر رعایت شود.
۱- با عنایت به مواد ۹۷ و ۹۸ آیین دادرسی کار مرجع رسیدگی کننده در صورتی که به تشخیص خود و یا با تقاضای طرفین ارجاع پرونده را در خصوص موضوعات مربوط به طبقه بندی مشاغل به کارشناس و با بیان استدلال، ضروری تشخیص دهد با صدور قرار کارشناسی نسبت به تحصیل نظر کارشناسی از طراح طبقه بندی مشاغل با تعیین مهلت و پس از پرداخت هزینه کارشناسی به شرح مواد ۹۸ و ۹۹ آیین دادرسی کار، اقدام می نماید.
۲- بدیهی است هزینه کارشناسی بر مبنای تعرفه کانون کارشناسان رسمی دادگستری و پس از کارسنجی فعالیت های مشابه از سوی کانون مذکور و با استعلام از کانون کارشناسان رسمی دادگستری باید مطابق مواد اشاره شده پرداخت شود. بنابراین خواهشمندم دستور فرمایید مراتب را به هیاتهای رسیدگی کننده در آن اداره کل اعلام نمایند.
اسماعیل ظریفی ازاد
مدیرکل روابط کار و جبران خدمت
دانلود پی دی اف
فایل پیوست

نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0